Gamintojai

Naujienlaiškis

BENDROSIOS BAGAŽINĖS SKERSINIŲ PARDAVIMO SĄLYGOS

Bagažinės skersinių užsakymo sąlygos

Šių pardavimo sąlygų tikslas yra apibrėžti taisykles, kurių reikia laikytis bendradarbiaujant "DK electronics", kuris vykdo elektroninio paravimų operatoriaus funkcijas. Šios sąlygos galioja visiems, kurie užsisako prekes ar paslaugas www.bagazines-skersiniai.lt tinklalapyje, nepaisant to, ar jūs esate individualus klientas ar kompanija. Jei atsiras specialių pasiūlymų klientams, jie bus atskirai paryškinti ir pateikti tinklalapyje. Kliento valioje yra pasirinkti ar pasirašyti sutartį su "DK electronics".

Šios sąlygos galioja produkto užsakymo laikotarpiu, jei prekės ar paslaugos užsakomos www.bagazines-skersiniai.lt tinklalapyje. Sąlygos galioja visiems užsakymo būdams, nepaisant to ar produktas buvo užsakytas internetu, elektroniniu paštu, telefonu, faksu ar paštu. Jei sąlygos skirsis nuo užsakymo būdo, tai bus išskirtinai paminėta.

Klientai, kurie užsisako prekes ar paslaugas tinklalapyje www.bagazines-skersiniai.lt Lietuvių kalba, turi pirkti tik Lietuvoje ir turi vadovautis Lietuvoje taikomomis pardavimo taisyklėmis. Pirkėjai perkantys prekes kitose šalyse, privalo vadovautis tos šalies, kurioje yra perkamos prekės pardavimo taisyklėmis.

Kai klientai užsisako prekę internetu, jie turi pažymėti langelyje, kad perskaitė ir sutinka su BENDROMIS PARDAVIMO sąlygomis. Pirkdami elektroniniu paštu, telefonu, faksu arba paštu Jūs taip pat turite sutikti su esamomis sąlygomis. Šias sąlygas Jūs galite tiesiogiai patvirtinti tinklalapyje. Taip pat, esant poreikiui, pardavimo sąlygos gali būti atsiųstos elektroniniu paštu, faksu arba paštu.

"DK electronics" pateikia esmines prekių charakteristikas suformuluotas gamintojų. "DK electronics" nėra atsakinga už gamintojų pateiktą klaidingą informaciją apie prekes. "DK electronics" taip pat įtraukia nuorodas, kur Jūs galite rasti papildomos informacijos apie prekes arba gamintojų tinklalapius..Iškilus klausimams galite patikslinti informaciją apie technines detales, telefonu arba užduodami klausimą kompanijos pardavimų skyriui elektroniniu paštu.

"DK electronics" yra priklausoma nuo tiekėjų, kurie nulemia prekių skaičių pardavime, bei nuo specialių užsakymų. Prekes galima įsigyti tik tuo atveju, jei jas galima rasti sandėlyje arba juos turi tiekėjai. Prašome atkreipti dėmesį, kad įsigyti prekių priedus dažnai užima daugiau laiko nei pačias prekes.

Prekes galima įsigyti iškarto, jei pažymėta, kad prekės yra "pardavime". Kai pamatote, kad prekės yra parduodamų sąraše, prašome patikrinti laiką, kada paskutinį kartą buvo atnaujinta informacija. "DK electronics" negali būti atsakinga jei prekės esančios pardavime yra pateiktos klaidingu laiku. Tikslesnė informacija gali būti suteikta telefonu, elektroniniu paštu arba faksu.

Visos prekės, kurias galima įsigyti, yra pateiktos šiame tinklalapyje. Atitinkamai nuo prekių, yra pateikiami komentarai:-"nuo 5 iki 10 dienų" ir "daugiau nei 10 dienų": tai parodo, kad prekės yra užsakytos ir mes laukiame kada jos bus atvežtos. Čia yra pateikiamas laiko vidurkis, remiantis užsakymo įvykdymo statistiniais duomenimis. Data neparodo, kad kompanija yra įsipareigojusi klientams atvežimo laiku. Jei "DK electronics" negali užsakyti prekės pas tiekėjus per nurodytą terminą, mes apskaičiuojame naują atvežimo laiką elektroniniu būdu ir išsiunčiame elektroninį laišką klientui informuodami jį apie iškilusius nesklandumus. Gavęs šį laišką, klientas gali pasirinkti ar nori atšaukti užsakymą. Nėra pritaikoma jokių finansinių nuobaudų atšaukus prekės užsakymą.

Fiziniai asmenys, mažmenininkai, kompanijos turi užsiregistruoti tinklalapyje www.bagazines-skersiniai.lt. Užsiregistruoti galima užpildžius registracijos nustatytą formą.

Jei klientas yra užsiregistravęs interneto puslapyje www.bagazines-skersiniai.lt, jis gali pirkti/užsisakyti prekes parduodamas elektroninėje parduotuvėje arba tiesiogiai telefonu, elektroniniu paštu, faksu ar paštu. Kai klientas atlieka užsakymą tinklalapyje, jis turi užpildyti specialią formą surašant asmeninę informaciją. Patariame dar kartą perskaityti reikalavimus prieš atliekant užsakymą. "DK electronics" nėra atsakinga už klaidingus elektroninius laiškus ar siuntinius, atsiradusių dėl neteisingai užpildytų formų.

1 Žingsnis. Pasirinkite prekę arba komplektą prekių ir įdėkite į krepšelį (paspauskite mygtuką esantį šalia prekės)

2 Žingsnis. Patikrinkite ar prekės yra būtent tos kurias Jūs išsirinkote.

Žingsnis. Jei Jūs nesate prisiregistravęs klientas, būtinai prisiregistruokite, paspausdami mygtuką REGISTRUOTIS. Atkreipiame dėmesį: jei Jūsų nuolatinis adresas skiriasi nuo to , kur Jūs norite gauti siuntinį, būtina įvesti būtina įvesti tą adresą kur Jūs norite gauti siuntinį. Jei Jūs jau pirkote anksčiau, Jums naujai registruotis nereikia, tiktai įveskite savo el. pašto adresą ir kliento numerį, kuriuos naudojote anksčiau.

4 Žingsnis. Pasirinkite Siuntų pristatymo kompaniją, kurios paslaugomis Jūs norėtumėte naudotis.

5 Žingsnis. Jei viskas yra teisinga toliau - pasirinkite apmokėjimo būdą.

6 Žingsnis. Apmokėkite už prekes ir laukite pristatomo siuntinio.

Jei klientas pateikia užsakymą tinklalapyje, automatiškai sukurtas patvirtinantis užsakymą elektroninis laiškas yra išsiunčiamas adresu pateiktu registracijos formoje. Kitais atvejais patvirtinimas yra pateikiamas tik tuo atveju, jei klientas to reikalauja.

Klientas gali atšaukti užsakymą iki tol, kol jis dar nėra pradėtas vykdyti. Jei užsakymas jau yra pasiekęs tą lygmenį, kai nebegalima jo atšaukti ir jei klientas daugiau nebenori prekių, jis turi atsisakyti atvežimo. Tai reiškia, kad siuntinys bus grąžinamas atgal neatidarytas ir pažymėta "siuntinio atsisakyta". Atšaukimas turi būti atliktas telefonu +370 687 48992 arba elektroniniu paštu: bagazines@bagaziniunuoma.lt. Klientas privalo sumokėti visas išlaidas (mokesčiai bankui, siuntų pristatymo kompanijai ir t.t.), kurias patiria "DK electronics" dėl prekių atšaukimo.

Prekės yra išsiunčiamos tik gavus apmokėjimą iš kliento. Jei klientas užsisako kelias prekes ir vienos iš užsakytų nėra sandėlyje, užsakymo vykdymas yra atidedamas kol visos reikalingos prekės bus pristatytos į sandėlį.

Bagažinės skersinių pristatymo sąlygos

1. Pristatymo kaštai. Transportavimas yra apmokestinamas priklausomai nuo siuntinio svorio (įtraukiant įpakavimą ir dovanėles), šalį, teritoriją į kurią pristatomas siuntinys bei pasirinkto pristatymo būdo. Atvežimas gali būti nemokamas, jei tai yra specialus pasiūlymas.

2 Išsiuntimas. Užsakymai pateikti internete yra vykdomi nuo pirmadienio iki penktadienio. Kompanija peržiūri užsakymus, kurie buvo įvykdyti dieną prieš tai. Siuntinio paruošimas užtrunka 2 dienas, prieš išsiuntimą (užsakymo vykdymas, faktūros išrašymas, prekių paruošimas, pakavimas), toliau yra laukiamas jūsų apmokėjimo pranešimas iš banko.

Prekės yra įpakuojamos atsižvelgiant į tai iš kokios medžiagos jie yra pagaminti. Specialios techninės procedūros yra pritaikomos tam, kad optimizuoti įpakavimo procesą.

Kai klientai prekes užsisako internetu jiems automatiškai yra išsiunčiamas elektroninis laiškas, kuris patvirtina, kad siuntinys buvo išsiųstas (jei klientas nepadarė jokių klaidų pildydamas užsakymo formą). Elektroniniame laiške, išsiųstame klientui, yra išsiųsto siuntinio numeris. Su šiuo numeriu klientas gali stebėti savo siuntinį siuntų pristatymo kompanijos tinklalapyje. Siuntų pristatymo kompanijos yra atsakingos už siuntinio stebėjimo paslaugas. "DK electronics" nėra atsakinga už jokias klaidas, kurios gali įvykti šiuose tinklalapiuose arba už jokius trūkumus, kurie galėtu sutrukdyti klientui gauti informaciją susijusią su siuntiniu.

3 Pristatymas. Siuntinys bus pristatomas kliento registracijos informacijoje nurodytu adresu. Jei Jūs pageidaujate siuntinį pristatyti kitu adresu, Jūs privalote registracijos formoje nurodyti ir kitą adresą, kuriuo bus pristatomas siuntinys. Šiuo atveju būtina nurodyti abu adresus: Jūsų nuolatinį adresą ir adresą kuriuo turi būti pristatomas siuntinys.

Siuntų pristatymo kompanija gali palikti žinutę po klientų apartamentų durimis, siūlant nuvykti į artimiausią paštą arba sandėlį, arba susisiekti su siuntų pristatymo kompanija ir susitarti dėl pristatymo.

Siuntinys gali nebūti pristatytas tuo metu, kaip žadėta siuntinių pristatymo kompanijos. Jei siuntinys labai vėluoja, klientas gali susisiekti su "DK electronics" tam, kad atidaryti siuntinio sekimo bylą, tam kad sekti kur yra siuntinys: siuntinys gali būti pamestas dėl padarytų duomenų įvedimo klaidų.

Jei siuntinys yra pradingęs, "DK electronics" turi įvertinti terminus pateiktus siuntinių pristatymo kompanijos, apskaičiuoti nuostolius bei pinigų grąžinimą klientui. "DK electronics" atidarys bylą ir gali būti jog paprašys kliento duomenų, dokumentų, kad galėtų atidaryti bylą.

Gavus siuntinį būtinai reikia pasirašyti. Jei siuntinys yra sugadintas, klientas turi jo atsisakyti ir užfiksuoti detales kartu su siuntinių pristatymo kompanijos atstovu. Klientas taip pat gali atidaryti siuntinį ir patikrinti jo turinį, nepažeidžiant prekių pakuočių, prieš pasirašant ant siuntinio priėmimo formos. Jei yra problemų, visa tai turi būti užrašyta siuntų pristatymo formoje, kurią pateikia siuntų pristatymo kompanija.

 4 Atsakomybė. Jei Jums buvo pristatytas sugadintas siuntinys, Jūs turite siųsti laišką atvežimo kompanijai, kuriame yra detaliai aprašyta problema. Laiškas turi būti išsiųstas per dvi dienas nuo siuntinio gavimo. Šiuo atveju turi būti išsiųstas registruotas laiškas.

Klientas turi 15 dienų po pristatymo datos, peržvelgus produkto detales esančias važtaraštyje, pranešti apie netikslumus susijusius su prekės kokybe arba prekės priedų skaičiumi.

Jei pašto paslaugas teikiančios įmonės arba siuntų pristatymo kompanijos streikuoja, arba iškyla kitos netikėtos aplinkybės, kaip antai "force majeures", "DK electronics" padarys viską kas įmanoma, kad informuotų klientą kada siuntinys buvo išsiųstas.

"DK electronics" nėra atsakinga už atvežimą, jei aplinkybės negali būti kontroliuojamos kompanijos. "DK electronics" nėra atsakinga už neteisingai naudojamas prekes užsakytas kliento. "DK electronics" nebus atsakinga ir negrąžins/nekompensuos, jei prekė buvo naudojama nesivadovaujant vartotojo instrukcija arba prekės sudedamosios dalys bus visiškai arba dalinai sugadintos.

Apmokėjimo už bagažinių skersinius sąlygos

Jei klientas yra individualus asmuo, jis gali mokėti kreditine kortele, pavedimu iš banko arba pasirinkamas kitą apmokėjimo būdą, kuris yra pateikiamas tinklalapyje www.bagazines-skersiniai.lt. Klientas turi užtikrinti, kad turi užtenkamai įgaliojimų atlikti pavedimą. "DK electronics" patikrina visus užsakymus. "DK electronics" gali paprašyti pateikti visus dokumentus, kurie yra reikalingi aktyvuoti užsakymą: gyvenamosios vietos patvirtinimą, paso kopijas ir t.t.

"DK electronics" pasilieka teisę nepristatyti prekių, kol klientas galutinai nesumokėjo už jas. Tačiau tai taip pat įpareigoja klientą būti atsakingu dėl praradimo ar produkto sugadinimo, kai jie yra pristatyti.

Užsakymo forma užpildyta internete neturi važtaraščio statuso. Nepaisant to, kokį apmokėjimo metodą pasirinko klientas, jis gauna sąskaitą-faktūrą tuo metu, kai yra pristatomos prekės. "DK electronics" išsaugo skaitmeninę kiekvienos sąskaitos-faktūros kopiją.

Neapmokėjus "DK electronics" pasilieka teisę atsisakyti vykdyti užsakymą arba atvežti prekes, jei klientas nesumokėjo visos sumos arba dalies sumos už praeitą pirkinį arba jam buvo iškeltas ieškinys.


Susisiekite su mumis

Mūsų karštoji linija veikia 24/7

Telefonas:+370 687 48992

Susisiekite su mūsų karštąja linija
Kaip aš vairuoju